fredag 16 mars 2012

Dagens bästa kommentar

Haha, fick en fin kommentar från min granne idag. Jag har knappt pratat med honom alls, vi brukar hälsa på varandra bara, men annars har vi inte bytt många ord. Jag kallar honom för lökgrannen eftersom han frågade om jag ville ha lök för nåt år sen, haha. Satt ute på uteplatsen och skrev med Emma och helt plötsligt stack han fram huvudet bakom planket som är mellan tomterna och sa "Vill ni ha lök?" Kändes väldigt random, haha. Och idag när jag kom cyklande efter skolan sa han typ "Du blir smal", så det var väl bara att tacka och ta emot ;) Det piggade upp dagen iaf :)

Och apropå pigg borde jag gå och lägga mig nu. Jag är så trött att jag inte orkar resa mig ur soffan för att gå och lägga mig :P

4 kommentarer:

  1. Aldrig fel med såna kommentarer :)

    SvaraRadera
  2. Du är ju snygg och smal! puss

    SvaraRadera
  3. Hehe vilken söt kommentar =) Jag fick en kommentar från en senil tant i 90 årsåldern igår som tyckte att jag var så "otroligt söt" trots att jag var lite "kraftig" :P Ja, hon såg inte att jag var höggravid.. Hon sade även till min kollega att "den långa söta tjejen som är lite kraftig, henne måste ni se till att behålla här i butiken för hon var väldigt trevlig". Haha. Ja jag skrattade gott åt det, för nu är jag verkligen stor! Men hade jag inte varit gravid och hon sagt så så hade jag blivit jäkligt ledsen, även om hon såklart inte menade något illa :P

    Hoppas att det löser sig med lägenhet och jobb för er nu!

    SvaraRadera