lördag 31 mars 2012

Hej träningsvärk

Jag var på body combat igår, har inte kunnat de senaste veckorna. Men nu var det nytt pass och allt. Och det fixade en fin träningsvärk i magen vill jag lova! Men ganska skön än så länge, inte sådär jobbigt panikartad som den kan vara ibland, haha :P

Idag tänkte jag ta en sväng på stan och leta skor, sen är det SMASK ikväll! Känns lite konstigt att inte vara med på scenen eftersom jag har varit det alla andra år, men det ska bli riktigt kul att vara publik också :) Och för er som är nya läsare så är SMASK Sveriges Musik-Akademikers Sång Kånntest, en alldeles egen och sjukt mycket bättre och roligare melodifestival där allt är over the top!

1 kommentar:

  1. Ovant att inte vara med i SMASK förstår jag! Hör du inte till Muikshögskolan längre nu när du läser de fristående kurserna?

    SvaraRadera