måndag 26 mars 2012

Storshopparn!

Ojojoj, nu har jag precis beställt en ny laptop, Sibelius (notskrivningsprogram) och en midikeyboard. Och alltså gjort av med massa pengar. Men eftersom jag fick ett fint stipendie nyligen så behövde jag bara lägga ut 7 kr själv. Haha, det kan jag leva med :) Men det är ändå sjukt läskigt! Men jag har faktiskt tänkt igenom det säkert hundra gånger. Så det blir nog jättebra! Ska bli så kul med massa nya leksaker ;)

Var dessutom ute på en riktig shoppingtur både i fredags med Emma och Minda i Marieberg och i lördags med Emma igen, fast på stan den gången, haha. Men jag köpte inte så jättemycket då å andra sidan. Några nya skålar, blockljus och blommor på IKEA (kunde ju ha köpt nya blomkrukor, men jag är lite dumsnål ibland) plus en tunika och ny bh. Tunikan får ni se på någon dag framöver :) Körde mest på kaktusar eftersom katterna gärna snaggar alla blommor man köper... Men en färgklick i köket blev det i alla fall :)






Och en liten knäppiskatt som alltid ska sätta sig på högar med böcker eller noter, alltid på ställen där jag absolut inte vill att hon ska sitta såklart.

1 kommentar:

  1. Oooh spännande med ny laptop och allt!! kaktusar är väl den enda "blomma" man kan ha utan att de äts på ;) Tuva har försökt äta på en kaktus en gång, men det gick inte så bra. fast det gjorde nog inte så ont, för hon försökte ändå ett par gånger =9 Snygg design förresten! puss

    SvaraRadera