lördag 31 mars 2012

Nya skor

Nu har jag varit på stan och köpt nya skor och ett nattlinne. Det var så sjukt mycket folk idag, så jag skyndade mig därifrån så fort jag kunde :P

Det blev inga högklackade snyggingar, provade båda idag och vänsterskon satt inte så bra, plus att jag säkert inte kommer använda dem särskilt mycket eftersom jag tycker att jag blir för lång :P Istället blev det något jag verkligen behöver, ett par nättare gympaskor att ha till vardags. Egentligen är det väl inneskor, men det kan ju inte spela någon roll om man bara ska gå i dem till vardags? Kampanjpris 490 kr dessutom, annars får man ju nästan räkna med att bli rånad på en tusenlapp eller så.

 

2 kommentarer:

  1. Snygga! Jag är ju också ute efter vardagsgympaskor som inte är vita så att jag kan gå hem från skolan med dem och inte skämmas för att de är uppenbara innegympaskor =) Mina är ju vita och rosa och lyser verkligen när jag har dem till jeans eller så. puss

    SvaraRadera
  2. Vilka tjusiga vardagsskor :) Jga vet precis hur du menar med att man känner sig lite för lång när man har klack.... men hey, det är snyggt att vara lång ;)

    SvaraRadera