onsdag 28 mars 2012

Framtidsfix

Idag är en riktig fixa-inför-framtiden-dag! Blev uppringd igår kväll om ett sommarjobb på ett äldreboende och ska få komma till Mjölby på intervju på måndag. Så då tänkte jag som så att jag ringer upp rektorn på en skola i Motala där jag har fått tips om musiklärarjobb till hösten och vips ska jag få komma på intervju där också på måndag :) Hon hade dessutom tänkt ringa mig idag, så det var ju bra timing!

Efter lunch idag ska jag och Adrijana till stan och köpa SMASK-biljetter. Och så tänkte jag passa på gå till Bobutiken och säga upp den här lägenheten och sen gå förbi mitt nuvarande jobbs kontor och hämta mitt utdrag ur polisens register så jag kan ta med det när jag söker jobb på måndag. Phew. Kanske ska försöka hinna plugga typ en timme också, om jag nu kan koncentrera mig på nåt sånt :P

2 kommentarer:

  1. oh vad kul med två intervjuer håller tummarna för dig :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas det. Kul med lägenhetsletande med, jag letar med :) kram

    SvaraRadera