torsdag 1 mars 2012

Torsdagsshopping

Idag efter skolan åkte jag till stan för att gå på bh-jakt. Det är verkligen inget jag tycker om, det är så sjukt svårt att hitta nån bh som sitter bra till ett vettigt pris. Men jag hittade en till slut, på gina tricot av alla ställen, så nu får vi hålla tummarna att den är bra. Hittade en på Lindex också, men om jag ska betala flera hundra för en bh så vill jag att den ska sitta perfekt, men den här var lite för stor tyvärr. Och såklart fanns den inte i mindre kupa. Hittade en fin och bra svart basklänning på H&M också, som jag har letat efter en sådan! Har mina misstankar att den kan komma att bli en bra vardagsuniform, haha :)




7 kommentarer:

  1. Ja jag hoppas jag piggnar till så jag orkar läsa lite snart igen :)

    är sjukskriven nu i 4veckor... :) du kan publicera detta gör inget :) står mer i skyddadeinläggen , :)

    SvaraRadera
  2. Tjusigt, ser ut att vara en perfekt vardagsklänning. behå-shopping är det värsta som finns, om man känner att självkänslan är lite för hög så kan man ju leta behå så sjunker den lite. pusspuss

    SvaraRadera
  3. Prova bh är inget kul, så svårt å hitta någon som är bra.... :)


    har svarat på din kommentar i det skyddade :)

    SvaraRadera
  4. man får förhoppningsvis se dom på snart, om de sitter bra när paketet kommer ;)

    SvaraRadera
  5. Kul att du kan tänka dig gästblogga! :)
    Jag återkommer imorgon när jag vet :)

    har svarat på din kommentar i det skyddade

    SvaraRadera