onsdag 14 mars 2012

En sån dag!

Ojojoj, vad jag har hunnit med mycket idag!

Dagen började 7.15 med en morgonpromenad, sen var det dags för frukost och lite läsande. Sen till skolan för föreläsning vid 10 följt av lunch och förseminarie. Och sen blev det fältstudiefix och när jag kände mig klar med skoldagen vid 17 tyckte jag att det var en bra idé att åka till Willys och handla. Sen trampade jag uppför backen med cykeln och gick raka vägen till middagslagning och diskberget.

Fick en liten paus när jag åt middag och sen har jag fixat CV och personliga brev och sökt inte mindre än 12 sommarjobb, haha. Dessutom har jag hunnit med att ringa och prata med en tjej som har ett jobb som jag vill ha till hösten, så hon skulle rekommendera mig till sin chef. Här går det undan, vi får se om jag vaknar imorgon :P Nu stupar jag!

3 kommentarer:

  1. SV: Neh, tänk något man sett typ varje vecka i 6 år, sen helt plötsligt bara slut?! Haha, hur ska man överleva?! Desperate housewives följer jag också, det är ju också slut om typ 5 avsnitt.. :O

    SvaraRadera
  2. SV: Det ska nog också sluta så småningom men har inte hört något om när. :D

    SvaraRadera
  3. Vad skönt med en sån dag! Man känner sig så nöjd och kan slappna av utan "dåligt samvete". :)

    SvaraRadera