söndag 18 mars 2012

The helg

Helgen har varit ganska lugn, men alla framtidsorostankar gör tyvärr att jag inte riktigt kan slappna av. Blä, det är riktigt jobbigt alltså! Igår hade vi storstädning av lägenheten här hemma, så nu är det åtminstone rent och fint. Sen på kvällen var det tacos och spelkväll hos Emma :)

Idag har jag mest legat i soffan och tagit igen lite serier som jag inte har hunnit med på senaste tiden. Och tagit en promenix. Nu testar jag att göra linsbiffar, har ingen aning om hur det kommer bli, men man måste ju testa ;)

2 kommentarer:

  1. Linsbiffar lät häftigt, om de blev bra, skulle du kunna lägga upp ett recept då? :)

    Sv: Först och främst, förlåt för att jag inte har hört av mig på länge, det blev mycket med hemtenta-period och därefter har jag ägnat tid åt att ladda batterierna.

    Härligt att du läste mitt inlägg om genus och det där med hen. Jag håller med dig om att det är svårt och enligt mig så känns det lite förvirrande att dra in den debatten, men samtidigt är jag väl lite nyfiken.

    Hoppas att du fortsätter att följa bloggen och gillar det du hittar :).

    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får lite klarhet i framtiden snart så att du kan slappna av lite. När vet ni hur det blir med lägenheten? Hur blev linsbiffarna`? puss

    SvaraRadera