torsdag 8 mars 2012

Snöig morgonpromenad

De dagar jag inte börjar supertidigt försöker jag få in en vana att gå en promenad före frukost. 8.15 kanske inte är supertidigt, men med tanke på att jag skulle behöva gå upp vid 6 för att hinna gå så är det åtminstone för tidigt för min smak :P Det var nemas problemas förra veckan eftersom solen sken så fint och det var vår i luften. Imorse däremot var det inte riktigt lika mysigt, det snöade hela vägen. Måste ha börjat precis när jag gick ut, för då var det bart överallt, nu är det helt vitt. Men efter en 40 minuters promenad var det definitivt extra gott med frukost! Eller rättare sagt, det var gott, det är det sällan annars nämligen :P


Mina easytones lämnar så fina avtryck :P


3 kommentarer:

  1. usch vilket skitväder du har! Morgonpromenad is the shit, dock blir det inga såna nu nu när jag börjar mellan 7-8 varje dag! puss

    SvaraRadera
  2. Nu är ditt inlägg uppe :)

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är som tar morgonpromenader =) Det gjorde jag jämt förut, under våren och sommaren. Men under hösten och vintern så tappar jag alltid all ork och det är halt och mörkt ute hehe.

    SvaraRadera