tisdag 13 mars 2012

Huvudvärksskit!

Ajajajaj, mitt huvud har gjort skitont nu i flera timmar.. Jag är ju van vid huvudvärk, har det dagligen, men absolut inte såhär! Inte okej! Var och tränade Body Balance med Minda igår och hade förväntat mig träningsvärk idag, men jag har inte känt av något under dagen. Minda pratade om att hon hade sån träningsvärk i nacken idag på lunchen, men jag kände ingenting då. Nu däremot känner jag av nacken något fruktansvärt! Jag som skulle läsa idag, det gick ju sådär... Men jag och Rebecka fick en hel del gjort på vårat arbete iaf, så jag har ändå varit ganska effektiv idag.

Tyckte för övrigt att det var läge att klippa luggen häromdagen ;)




2 kommentarer:

  1. Du är betydligt snyggare med ögon, alltså när luggen är klippt =) Fy för våra huvudvärkar, dom kan ta sig!!! Jag vaknade vid 5 av att huvudet värkte ovanligt mycket, det har tyvärr hållt i sig hela dagen och still going strong =( Snälla, låt mig slippa detta imorn! puss

    SvaraRadera
  2. hoppas huvudet känns bättre.

    Ja helt underbart med bebismys :) Hoppas med det :)

    SvaraRadera