fredag 24 februari 2012

Dygnsrytm

Jag tror faktiskt att min dygnsrytm har förändrats lite av att börja så tidigt nästan varje dag. Imorse vaknade jag av mig själv halv åtta fast jag skulle få ha "sovmorgon" ända till åtta, haha :P Men det var ju bra, idag måste jag nämligen plugga och sen ska vi faktiskt ha ett rep med stråkkvartett och piano inför avslutningskonserten, fast det är två månader kvar. Men det kan ju vara skönt att börja i tid så det inte blir panik sen :)

Har haft en ganska lugn morgon med The Big Bang Theory-frukost. Och så har alla räkningar betalats, verkligen inte lika roligt :P

1 kommentar:

  1. Skönt att vakna av sig själv så dags om man är utvilad och färdigsoven. Jag vaknade kl.7 av Kristians väckarklocka, somnade om och ska gå upp nu vid 10+. har fortfarande fruktansvärd huvudvärk så vi får se vad det blir av den här dagen. puss
    ps. tror att du kan välja bort rutan med kod till kommentarerna i inställningsmenyns.

    SvaraRadera