lördag 25 februari 2012

En dag på stan

Idag har jag och Emma varit på stan i massa timmar. Började med att lämna in fyra kassar med kläder och två par skor på Myrorna. Sen lyckades jag faktiskt undvika att köpa nåt att stoppa i garderoben igen, haha. Kan ju vara skönt att ha den någorlunda städad ett tag iaf :) Plus att jag inte hittade något jag ville ha såklart. Vet inte om jag är så förtjust i modet för tillfället alltså.

Däremot köpte jag en ny mascara, hatar den jag köpte sist, så den använder jag helst inte. Sen blev det fikapaus och slutligen lite matshopping inför kvällen, vi ska göra paj och se på Melodifestivalen :)

3 kommentarer:

  1. Skönt att bli av med kläderna som du rensat bort! Vilken mascara köpte du och var den bra? Jag köpte maybelline one by one för inte så länge sen, men den gillar jag inte alls! Den luktar suspekt och smular, inte okej när jag har linser. puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte Maybelline the colossal volum' express waterproof nu, har haft den förut och gillade den då iaf. Verkligen svårt att hitta en bra mascara!

      Radera
  2. Ja, visst är uggletavlan fin! Jag gillar den skarpt och den är faktiskt köpt på IKEA...

    SvaraRadera