onsdag 22 februari 2012

Tröttaste tjejen i stada

Alltså, ni ser ju vad sjukt trött jag ser ut, haha. Känner mig så också tyvärr. Mattetentan igår dödade mig lite, även fast det kändes som det gick väldigt bra. Men man blir sjukt trött av att sitta och koncentrera sig massor i 2,5 timme.. Och dessutom sitta med pennan i högsta hugg nästan hela tiden. Har fått skitont vid högra skulderbladet och i nacken, inte konstigt att huvudet gör sig påmint mycket mer än vanligt. Hade såklart seminarium 8.15 imorse, hade ju varit snällt med en dag mellan det och tentan kan man ju tycka! Eller åtminstone en liten sovmorgon!

Försöker plugga nu, det går sådär, men jag måste väl... Suck, jag har verkligen ingen lust med det idag, vill helst bara sova :P Har läst 1 av 4 kapitel i den här boken. Sen ska jag bara läsa massa annat också... Hur det ska gå till har jag dock inte riktigt räknat ut :P


1 kommentar:

  1. Ja, lite hängig ser du ut att vara. Mitt huvud har bråkat hela dagen så jag tycker att våra huvudvärkar kan ta varann i hand och lämna oss ifred! Skönt att tentan kändes bra iaf. btw, har jag också sån där jobbig text när du lämnar kommentarer på min blogg? att man måste bevisa att man inte är en dator genom att skriva i en engångskod. Jag ser ju knappt vad det står när jag ska skicka min kommentar till dig!puss

    SvaraRadera