tisdag 21 februari 2012

Godmorgon mattetenta

Nu har jag precis ätit frukost (före kl 7, det händer typ aldrig!) och ska snart iväg till skolan för att göra mattetenta. Men det känns rätt lugnt, har sovit bra inatt och inte ens drömt om det, haha :) Lite nervös är jag kanske, men jag vet ju egentligen att jag kan :) Mest nervös är jag för att hitta dit som sagt. Och lite för att cykla till skolan, haha. Det var så isigt och spårigt och hemskt igår.. Fast inte hela vägen, det som var så skumt. Helt bart på vissa ställen och sen jättemycket is i samma backe.. Men jag tänker att om jag åker i god tid kan jag gå på de läskigaste ställena ;)

På återseende!

3 kommentarer:

  1. Bra att du har sovit gott iaf! Hoppas det gick bra på tentan. puss

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det gick bra på tentan!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket, är nöjd med bilderna :) kram

    SvaraRadera