onsdag 22 februari 2012

Huvudvärk

Vem har kommit på det här med att man ska få huvudvärk? En extremt idiotisk uppfinning tycker jag, det är ju verkligen vidrigt! Jag cyklade hem ganska tidigt från skolan idag, kände att jag inte orkade göra nåt vettigt överhuvudtaget, huvudet funkade inte alls. Och mycket riktigt somnade jag i soffan nån timme efter att jag hade kommit hem. Verkligen helt slut! Jag som hade tänkt att jag skulle fortsätta med mitt braiga antecknande när jag pluggar eftersom det är så sjukt smidigt sen när man ska skriva examinationsuppgiften, men idag orkade jag verkligen inte. Men jag har åtminstone skummat igenom det mesta tills imorgon, så jag får väl vara nöjd trots allt.

På måndag ska jag till sjukgymnasten igen, var där några gånger i höstas med min onda rygg. Och nu är en del av det tillbaka, så jag känner att jag måste dit igen. Såhär ont kan det ju inte vara meningen att man ska ha jämt och ständigt!

1 kommentar:

  1. Alltså våra huvuden! Jag la mig i sängen kl.19 igår och slöade framför tv:n och sen skulle jag sova 21:30 för att vakna utan huvudvärk och kunna jobba idag. men nej, jag vaknar med lika jävlig huvudvärk och jag tror att den har att göra med skolan och all stress. Blev tvungen att sms:a chefen och säga att jag är sjuk. Tänker sjukskriva mig imorn med för jag måste vila upp mig inför kommande 3 veckors vft =( Suck...kan det inte bara vara sommar nu!

    SvaraRadera