torsdag 9 februari 2012

Here I go again...

Blä, varför ska jag alltid alltid alltid lyckas bli förkyld? Det är ju så störigt och jobbigt och drygt! Jag har ignorerat morgonhalsontet i en och en halv vecka nu och tränat ändå, men nu har det blivit värre, så jag får så lov att vila från träning ett tag.

Har i alla fall pluggat lite idag, inklusive nästan tre timmars föreläsning. Halvkul, jag blir så rastlös! Sen jobbade jag en sväng också. Imorgon har jag sånglektion, får se hur det går. Skönt med helg sen i alla fall!

4 kommentarer:

  1. usch då...hoppas det går över snabbt!
    Hoppas det går bra i morgon och att du har röst osv.

    Jag hoppas det jag med så att vi kan ses.

    Kraam

    SvaraRadera
  2. SV; Ja, men risken är när jag tar en paus att jag inte fortsätter, haha, så jag förtjänar nog ingen paus ;p

    SvaraRadera
  3. Dumma förkylning, försvinn! puss

    SvaraRadera
  4. Åh.. Krya på dej! Du verkar drabbas av de där dumma förkylningarna ofta du :( Inge bra ju...

    SvaraRadera