måndag 27 februari 2012

Ommöblering

Igår skulle jag egentligen plugga, men efter att ha försökt läsa med ett huvud som bara ville sprängas så gav jag upp. Jag tog på mig solisarna och begav mig ut på en promenad med Jackson 5 i lurarna för att försöka lindra huvudvärken. Det hjälpte kanske litegrann, men pluggeriet fick vänta. Istället fick jag för mig att vi skulle möblera om i vardagsrummet eftersom jag inte trivdes i mitt mörka plugghörn och bara fick mer ont i huvudet där. Så skrivbordet fick flytta till fönstret, bokhyllan sköts in mot väggen och soffan till mitten av väggen ungefär. Sen var jag tvungen att byta plats på tv:n och pianot också. Plus lite andra smågrejer, haha. Men det blev ordentligt dammsuget på köpet, så jag är nöjd! Förutom ett litet hörn som blev rätt fult. Där står sådana grejer som inte riktigt får plats någonstans. Ska se om jag lyckas få in dem i förrådet någon dag. Det blev till och med en hel del plugg igår kväll och imorse!


Passade på att byta soffbord också när jag ändå var i farten. Får se om vi har det ett tag eller byter tillbaka. Tanken var lite att jag inte ska sitta så mycket i soffan med datorn, får så ont i ryggen då nämligen. Så ett mindre bord där datorn inte riktigt får plats kan nog vara en bra grej ;) Svårare att äta vid dock.

1 kommentar:

  1. Det ser fint ut, tror det blir hur bra som helst att sitta vid fönstret och plugga! Jag hade tänkt plugga lite igår efter praktiken men jag var så galet trött och huvudet bråkade så det blev inget med det ;) Hoppas ditt huvud har skärpt sig idag! puss

    SvaraRadera