lördag 11 februari 2012

Kusindate

Idag har jag träffat min kusin Martin som har flyttat till stan eftersom hans tjej är härifrån. Riktigt kul att ses, vi är lika gamla, annars är alla mina kusiner äldre. Vi åt god lunch och hade mycket att prata om eftersom vi inte hade setts på ett bra tag :)

Passade på att shoppa nässpray, ett svart baslinne och lite mat på nyöppnade Willys när jag ändå var i stan. Sist jag var på stan köpte jag en ny mascara, men jag blev verkligen missnöjd! Mycket volym men inga klumpar, my ass! Har aldrig varit med om att en mascara har klumpat så mycket! Volym blev det väl visserligen, men definitivt inget jag kommer köpa igen! Men jag får väl bråka med den ett tag till, det går ju fixa till med en annan borste, men det är ju rätt drygt om det ska behövas varenda gång man använder den. L'oréal Voluminous x5 carbon black heter den iaf. Som ni ser; jag är skeptisk. Men jag kostade i alla fall på mig lite ögonskugga eftersom det är lördag och allt ;)

Och jag kostade till och med på mig att platta håret och byta om från nattlinne till lite mer passande kläder för en stadstripp ;)

3 kommentarer:

  1. Gillar inte heller den mascaran! Köpte den för att den var på rea och billig, och för att personalen rekommenderade den. My ass - kass rent ut sagt! Jättetråkigt när den ändå kostar en del..

    SvaraRadera
  2. usch, det är så typiskt! Det är svårt med mascaror, jag gillar l'oreal telescopic så den blir det ofta, men jag testar ju gärna olika sorter, dock blir man mest besviken.

    SvaraRadera
  3. Vad kul=)!!

    Fin outfit fina du!

    SvaraRadera