onsdag 15 februari 2012

Heldag på skolan

Idag blir en sådan där fin 12-timmarsdag på skolan. Ska på konsert ikväll, så då tyckte jag att jag lika gärna kunde stanna kvar på skolan och få lite gjort.

Har hittills

  • haft seminarium, 
  • gått till närmaste Ica (glömde deodorant imorse och kände mig så äcklig, så jag hade inte klarat hela dagen annars :P), 
  • räknat en tenta, 
  • ätit lunch, 
  • räknat en tenta till, 
  • fixat massa litteratur, 
  • skrivit ut papper
  • arrat lite. 

Nu tänkte jag spela piano och se om det funkar att sjunga till det kompet jag hade tänkt mig. Och sen blir det middag och konsert innan jag äntligen får åka hem ;) Men ganska skönt med sådana här effektiva dagar, då kan jag ta det ganska lugnt imorgon till exempel ;)

Syns inte särskilt mycket, men jag hade flätor igår, så idag är håret lite vågigt. Svårt med nya frisyren att bara låta håret självtorka, det beter sig inte så vettigt då tyvärr :P

2 kommentarer:

  1. Fint med lite vågor i håret, min nya frilla är inte heller helt okej för självtorkning =( puss

    SvaraRadera
  2. Jag tycker håret ser jättefint ut ja =)

    Sv. Alltså, magen är ju stor. Vilket i sig inte är konstigt eftersom jag är i 7 månaden :P Men jag ser ju inte färdigbakad ut direkt hehe. Dumma tant!

    Hoppas att pizzan smakade bra igår föresten =) Det är ju så sjukt gott med hemmagjord pizza!

    SvaraRadera