måndag 6 februari 2012

Garderobsrensningen är igång!

Om man tycker att det är tråkigt att städa (som jag) kan man ju alltid piffa upp det genom att lägga fina papper i lådorna, då blev det helt plötsligt både mycket finare och roligare!


Organiserat kaos, eh...?


Strumplådan, före och efter.
  

Nu ska jag och Emma bege oss ut på promenad i det fina vintervädret tänkte jag skriva, men det var visst borta :P Men promenad blir det i alla fall, även fast det är grått!

Updatering: Skönt med promenad! Men vad gör man med skärp? Mina har ingen bra plats i garderoben för tillfället, någon som har något smart tips?

1 kommentar:

  1. Jag har också papper i lådorna, men mest för att hyllplanen är lite äckliga och fula =) skärp är svårförvarat! Mina ligger i en trasslig hög i lådan längst ner. puss

    SvaraRadera